Artykuły i wywiady

Katarzyna Kloskowska – Kustosz ma w swoim dorobku liczne publikacje i wywiady w prasie oraz mediach, m.in. w: Personel i Zarządzanie, Harvard Business Review, Gazeta Giełdy Parkiet, Polityka, Dziennik, Rzeczpospolita, CIO, Gazeta Business Center Club, Zwierciadło, Bluszcz, TVN style, TVN CNBC, TVP2 i wielu innych.


Z koleżanki – szefowa czyli jak postępować w sytuacji tzw. awansu wewnętrznego – z członka zespołu na jego kierownika

"Właśnie dostałam awans! Bardzo się z tego cieszę. Myślę, że w pełni zasłużyłam na niego swoją rzetelną pracą i świetnymi wynikami. Problem w tym, że zostałam szefem swoich przyjaciół i kolegów. Jeszcze niedawno byłam jedną z nich, teraz mam być ich mened...


Kłopoty z nieprzeciętnym, czyli, jak kierować pracą podwładnego, który... nadzwyczaj dobrze wypełnia swoje obowiązki

"Mam w swoim zespole pracownika, który jest naprawdę świetny w tym, co robi. Osiąga świetne wyniki. Ma bardzo duże doświadczenie. Pracuje w firmie od początku jej funkcjonowania. Pracuje dłużej niż wszyscy pozostali pracownicy, dłużej nawet niż ja. Przyzn...


Polemiki z uparciuchem, czyli jak porozumieć się z kimś, kto obstaje przy swoim zdaniu i nie potrafi słuchać opinii innych

"Moja praca wymaga stałej współpracy z szefami innych zespołów. Współpraca ta, jak to zwykle bywa, ma swoje blaski i cienie. Czasami świetnie się dogadujemy, czasami dochodzi między nami do burzliwej wymiany zdań. Zdaję sobie sprawę, że jest to wpisane w....


Razem - nie osobno, czyli co zrobić, gdy członkowie zespołu nie wykorzystują wzajemnie swoich umiejętności i doświadczeń

"Od niedawna kieruję kilkuosobowym zespołem. To bardzo dobrzy, inteligentni pracownicy. Niechętnie jednak wymieniają się swoimi doświadczeniami i nie wykorzystują wzajemnie swoich zdolności. Pytałam ich o przyczyny tej niechęci, ale nie uzyskałam konkretn...


Napięte terminy, czyli jak kierować zespołem, który musi pracować pod presją czasu

"Zespół, którym kieruję, ma przed sobą bardzo trudne zadanie, które dodatkowo musi zostać wykonane w bardzo krótkim terminie. To wydarzenie marketingowe, które ma się odbić szerokim echem w mediach - taki cel postawiono przed nami i wszyscy na nas liczą....